Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh postupu zavedení systému řízení jakosti v podniku
Audová, Petra ; Hrůza,, Petr (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analytickým rozborem firemních zásad řízení projektové činnosti a z toho vyplývajícím podnikatelským záměrem „Návrh postupu zavedení systému řízení jakosti v podniku.“ Obsahuje odhad personálního a finančního zabezpečení zavedení systému managementu jakosti, navrhuje plán časového harmonogramu zavádění tohoto systému. Práce také specifikuje formu a způsob vedení klíčové dokumentace projektů v oblasti IT.
Implementace ISO 9001 ve výrobním podniku
KREUZEROVÁ, Ilona
Tato bakalářská práce popisuje zavedení managementu kvality ve výrobním podniku a nastavení správného certifikačního procesu ISO 9001:2016. V teoretické části se tato práce zabývá identifikací klíčových pojmů jako je systém managementu jakosti, totální management kvality a certifikační zpracování. Praktická část se zabývá sledováním necertifikovaného výrobního podniku. Společnost je k certifikaci hodnocena praktickými pozorováními s využitím dat a analýz jednotlivých výrobních procesů. Výsledkem práce je stanovení potřebných dokumentů na základě jednotlivých částí normy.
Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele
Slaná, Petra ; Štegmannová, Ingrid (vedoucí práce) ; Wichsová, Jana (oponent)
Petra Slaná ABSTRAKT Magisterská práce s názvem "Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele" se zabývá otázkami kvality pečovatelské služby. Jejím cílem bylo zjistit, co konkrétně uživatelé od kvalitní služby očekávají. Na základě provedeného kvalitativního výzkumu a poznatků získaných z praxe bylo rovněž cílem vytvořit metodiku pro zjišťování spokojenosti uživatelů terénní pečovatelské služby. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje vymezení stáří a seniorského věku, přibližuje problematiku stárnutí, soběstačnosti a potřeb člověka ve vyšším věku. Popisuje trendy demografického vývoje, ve kterých se odráží stárnutí populace. Zaměřuje se na sociální služby obecně, jejich definici, druhy a formy. Nastiňuje podobu sociálních služeb využívaných zejména seniory a to jak u nás, tak ve vybraných státech Evropské unie. Zahrnuje pojednání o komerčních systémech řízení kvality a popis systémů řízení kvality, které jsou využívány v oblasti služeb. Teoretickou část práce uzavírá přehled faktorů podmiňujících spokojenost uživatele. Cílem výzkumné části práce bylo definování okruhů, které mohou být pro uživatele významnými kritérii, podle kterých posuzují kvalitu poskytované služby. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena kvalitativní výzkumná metoda. Empirická část se...
Vliv systémů řízení kvality na spokojenost žáků středních odborných škol
Liška, Roman ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent) ; Švec, Václav (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou kvality školy, resp. systémy řízení kvality, které využívají střední odborné školy v České republice. Využívání těchto zákaznicky orientovaných systémů řízení kvality je v zahraničí běžné, v některých zemích (např. v Německu, Španělsku) v jistých souvislostech i povinné. Podle dostupných informací v České republice tyto systémy příliš využívané nejsou, jejich využití v resortu školství není evidováno. Cílem práce bylo vyhodnotit a porovnat dopad předpokládaně nejčastěji využívaných systémů (sebehodnotícího rámce CAF, EFQM a norem ISO:9001) na spokojenost žáků a jejich postojů ke škole. Byla provedena experimentální, průzkumná a ex-post-faktografická studie, pro kterou byl použit standardizovaný dotazník vytvořený Institutem pro pedagogiku a vzdělávání dospělých při Leibniz Universität Hannover, který je od roku 2011 využíván pro zjišťování spokojenosti žáků a kvality středních odborných škol v Dolním Sasku. Prostřednictvím faktorové analýzy byl dotazník rozdělen do tří hlavních a pěti dílčích indexů. Dotazník byl odpilotován na vzorku 741 respondentů v pražské střední odborné škole. Samotný sběr dat byl prováděn na 21 středních odborných školách různých velikostí a zřizovatelů, s výjimkou jednoho kraje ve všech krajích České republiky. Shromážděno bylo 7 179...
Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele
Slaná, Petra ; Štegmannová, Ingrid (vedoucí práce) ; Wichsová, Jana (oponent)
Petra Slaná ABSTRAKT Magisterská práce s názvem "Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele" se zabývá otázkami kvality pečovatelské služby. Jejím cílem bylo zjistit, co konkrétně uživatelé od kvalitní služby očekávají. Na základě provedeného kvalitativního výzkumu a poznatků získaných z praxe bylo rovněž cílem vytvořit metodiku pro zjišťování spokojenosti uživatelů terénní pečovatelské služby. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje vymezení stáří a seniorského věku, přibližuje problematiku stárnutí, soběstačnosti a potřeb člověka ve vyšším věku. Popisuje trendy demografického vývoje, ve kterých se odráží stárnutí populace. Zaměřuje se na sociální služby obecně, jejich definici, druhy a formy. Nastiňuje podobu sociálních služeb využívaných zejména seniory a to jak u nás, tak ve vybraných státech Evropské unie. Zahrnuje pojednání o komerčních systémech řízení kvality a popis systémů řízení kvality, které jsou využívány v oblasti služeb. Teoretickou část práce uzavírá přehled faktorů podmiňujících spokojenost uživatele. Cílem výzkumné části práce bylo definování okruhů, které mohou být pro uživatele významnými kritérii, podle kterých posuzují kvalitu poskytované služby. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena kvalitativní výzkumná metoda. Empirická část se...
Návrh postupu zavedení systému řízení jakosti v podniku
Audová, Petra ; Hrůza,, Petr (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analytickým rozborem firemních zásad řízení projektové činnosti a z toho vyplývajícím podnikatelským záměrem „Návrh postupu zavedení systému řízení jakosti v podniku.“ Obsahuje odhad personálního a finančního zabezpečení zavedení systému managementu jakosti, navrhuje plán časového harmonogramu zavádění tohoto systému. Práce také specifikuje formu a způsob vedení klíčové dokumentace projektů v oblasti IT.
Možnosti zlepšování systému kvality v hotelu
Straňáková, Eva ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá možnostmi zlepšování systému kvality v hotelu. Cílem práce je zhodnotit nynější řízení kvality ve vybraném hotelu z hlediska připravovaného národního Systému kvality služeb Q v cestovním ruchu ČR, který vychází z požadavků kvalitativních systémů jako je Model Excelence EFQM a normy ISO 9001:2009.
Systémy řízení jakosti ve vybraném podniku
EDROVÁ, Veronika
Cílem práce je posouzení stávajících systémů řízení jakosti, prověření možností uplatnění nových přístupů k řízení jakosti ve vybraném podniku, návrh postupu pro jejich zavedení. Diplomová práce je zaměřená na oblast managementu kvality. Zavádění a aplikace modelu EFQM (Evropská nadace pro řízení kvality) do společnosti LINET spol. s r.o. Vyhodnocení procesu zavádění a jeho přínosu ke zlepšení výkonnosti, kvality a image.
Management jakosti ve vybraném podniku
PRAGEROVÁ, Tereza
Práce je zaměřena na oblast řízení procesu jakosti, kvality řízení, zlepšování efektivnosti systému řízení s cílem zvyšování výkonnosti podniku, zvyšování spokojenosti zákazníka.
Využití Balanced ScoreCard k měření výkonnosti procesů agentury CzechTrade
Achrerová, Gabriela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Štrasburgerová, Antónia (oponent)
Teoretická část: měření výkonnosti procesů v systémech managementu jakosti dle ISO 9001:2000 Aplikační část: charakteristika agentury, procesy agentury, stávající metodika Balanced ScoreCard, návrh nové metodiky Balanced ScoreCard v návaznosti na novou strategii

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.